Acasa

Continuă colectarea de informaţii pentru elaborarea studiului privind evaluarea nivelului de conștientizare al oportunităților privind self-service la nivelul AJOFM

În luna martie 2015, a continuat aplicarea chestionarului privind evaluarea nivelului de conștientizare al oportunităților privind self-service la nivelul AJOFM.

Sistemele de tip self-service reprezintă un subset din categoria software de management al cunoștințelor și care conțin o serie de soluții care automatizează modul în care informația, regulile și logica de proces sunt colectate, încadrate într-o taxonomie organizată, și accesate. Serviciu de tip self-service constă în utilarea şi modernizare SPO pentru a oferi posibilitatea persoanelor în căutarea unui loc de muncă să beneficieze de asistenţă şi consiliere online din partea specialiştilor SPO, dar şi posibilitatea de a găsi singur răspunsurile propriilor probleme şi interese, accesând oferta electronică.

Instrumentul dezvoltat în cadrul proiectului urmăreşte obţinerea de informaţii cu privire la măsura în care personalul Serviciului Public de Ocupare este familiarizat cu conceptul self-service, eficientizarea activităţii angajaților din cadrul AJOFM prin introducerea aplicațiilor informatice de tipul self-service, în ce măsură acest lucru ar putea  răspunde nevoilor beneficiarilor/clienţilor AJOFM, care dintre serviciile ce pot fi oferite prin intermediul aplicațiilor informatice de tipul self-service ar putea să crească gradul de eficientizare a activităților desfășurate de către angajații AJOFM etc.

Proiectul „SPO LOCAL – DIRECT ACCESIBIL”
Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin
Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013
Investeşte în oameni!
POSDRU/123/4.1/S/130212

Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitaţi www.fonduri-ue.ro

Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României.