Acasa

În luna aprilie 2015, s-a continuat culegerea de date pentru elaborarea studiului privind evaluarea nivelului de conștientizare al oportunităților privind self-service la nivelul AJOFM

Sistemul de tip self-service poate fi implementat prin elaborarea unei soluţii tehnice informatice care va urmări o metodologie strictă privind regulile de funcţionare al AJOFM-urilor, metodologie ce va fi propusă prin intermediul unui Ghid metodologic, ce va fi realizat în cadrul proiectului.

Însă, prin proiect, se urmăreşte realizarea unui studiu amplu care să poată evalua nivelul de conștientizare al oportunităților privind self-service în cadrul AJOFM-urilor care nu beneficiază de instrumentele acestui proiect. Astfel, chestionarul aplicat caută să obţină informaţii despre: identificarea serviciilor oferite prin intermediul aplicațiilor informatice de tipul self-service considerate utile pentru a răspunde în cea mai mare măsură  nevoilor beneficiarilor/clienților AJOFM, natura aplicațiilor informatice de tipul self-service e care ar fi nevoie, gradul în care aplicațiile informatice de tipul self-service vor oferi deschidere și transparență pentru beneficiarii AJOFM cu privire la serviciile funizate, necesitatea ca personalul AJOFM să fie instruit cu privire la furnizarea aplicațiilor self-service, principalele avantaje ale utilizării aplicațiilor informatice de tipul self-service, principalele probleme care ar putea apărea în introducerea/utilizarea serviciilor de tip self-service, la nivelul beneficiarilor.

Proiectul „SPO LOCAL – DIRECT ACCESIBIL”
Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin
Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013
Investeşte în oameni!
POSDRU/123/4.1/S/130212

Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitaţi www.fonduri-ue.ro

Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României.